کیش مهر

برگ هایی در آغوش باد

کیش مهر

برگ هایی در آغوش باد

عباس آقا تولدت مبارک

الهی صد سال زنده باشین !!!

سر شب رفتم تا ایستگاه یک که دوربین رو بدم به یکی از بچه ها که دیدم جاتون خالی جشن تولد یکی از بچه هاست .



صبح براش پیامک فرستاده بودم و تولدشو تبریک گفته بودم.

اونم البته منو دعوت کرد که شب برم سر شیفتشون کیک تولدشو بخورم .

حالا من برای کار دیگه ای رفتم و خوشبختانه به کیک جشن تولد هم رسیدم .

گفتم بد نیس شما هم ببینید که دوستان ما بعضی وقتا مناسبت هایی رو که همه دوست دارن پهلوی خانوادشون باشن مجبورن سر کار بمونن .

اما خوشبختانه بچه های این شیفت رسم خوبی رو ایجاد کردن ، اونم جشن تولد گرفتن تو شیفت خودشون هست که خیلی عالیه .

دوباره تولد عباس آقای اناری رو بهش تبریک میگم و برای خودش و خانوادش آرزوی شادکامی و سلامت می کنم .

دست آقای تقی آبادی و بچه های شیفتشون هم درد نکنه که همچین جشنی گرفته بودن .

بچه ها الهی همتون صد سال شاد و خرم زنده باشین !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جوووووووووووون پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:49

جمع پلووناجمع



جای پلوو"کایکوکمه"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد