کیش مهر

برگ هایی در آغوش باد

کیش مهر

برگ هایی در آغوش باد

استقبال از بهار یا استقبال از خطر

سلام

میدونم غیبتم زیاد شده

اما باور کنین این مدت خیلی به فکر شما بودم

البته امسال عوض کردن خونه ، انتخابات و کارهای آخر سال همه دست به دست هم داده بود که دیگه وقتی برای نوشتن پیدا نشه



از همه بدتر اینکه خونه جدید هنوز نه تلفن داره و نه اینترنت

این دو تا هم که از نون شب واجب تره

البته یکی از دوستان لطف کردن یه قولی دادن که اینترنت رو برامون جفت و جور کنن

حالا کی خدا می دونه

شما هم بدونیین اگه ما از بی اینترنتی از بین رفتیم یه کمیش هم تقصیر این آقا است.

حالا بگذریم

سالگرد شهدای انفجار قطار گذشت و من خاطره ی اون روز سیاه رو نتونستم کامل کنم و براتون بذارم

ایشاله در اولین فرصت

البته مراسم سالگردشون رو برگزار کردیم وشکر خدا خوب بود

همکاران آتش نشان هم از سراسر استان به همین مناسبت صعود کردن به قله بینالود که از اونها هم تشکر میکنم و بهشون خدا قوت می گم .

خدا یاری کنه سال دیگه این صعود سراسری رو کشوری کنیم .

اما این هفته چهارشنبه سوری رو در پیش داریم

من از اونهایی هستم که موافق برگزاری این گونه مراسم هستم

اما به طور سالم

آتیش درس کردن و دورش جمع شدن و شاد بودن و زردی من ازتو سرخی تو ازمن هیچ اشکالی نداره

البته با رعایت شئونات اسلامی

اما چیزی که برای همه مردم و خصوصا ما آتش نشانا مهمه اینه که نکات ایمنی رو هم به درستی رعایت کنین

من اینجا نمی خوام نکات ایمنی رو بیارم

چون هم تو سایت سازمان ما و هم دیگر سایتها این نکات ذکر شده

تو تلویزیون هم تکرار می شه

فقط می خوام بگم مواظب سلامتی خودتون و بچه ها تون و دیگران باشین

خیلی هم مواظب باشین

نکنه یه وقت خدای نخواسته عیدتون خراب بشه

همه تون رو دوست دارم

شاد باشید و پیروز

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن جوووووووووووون یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:59

عرض سلام وتبریک سال نو


امیدوارم سال91سال پرخیروبرکت برای شماوخانواده محترم باشد

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .

سلام گل پسر
سال نو شما هم مبارک
لحظه ، لحظه زندگی شما و خانواده محترمتان خصوصا کوچولوی بابا سرشار از شادی و نشاط باشد .
نوروزتان فرخنده و پیروز باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد