کیش مهر

برگ هایی در آغوش باد

کیش مهر

برگ هایی در آغوش باد

دوچرخه سواری یک آتش نشان

سلام

بعداز ظهر روز جمعه برای دوچرخه سواری رفته بودم جاده باغرود .

که اتگو ایستگاه 5 آژیر کشان از کنارم رد شد

حس کنجکاوی آتش نشان بودنم گل کرد

زنگ زدم ستاد فرماندهی

آقای رضایی گفت : یه انبار پرس گندم تو روستای بشرآباد آتیش گرفته

باخودم گفتم

حالا تو مسیر می رم اگه رسیدم یه چند تا عکس با گوشیم می گیرم

دودش از دور دیده می شد .

تقریبا ده دقیقه بعد از بچه ها رسیدم

شعله ای دیده نمی شد اما دود زیادی محل رو گرفته بود.

از راننده پرسیدم با کی هستی

جواب داد" من و رضا نصر آبادی"

رضا از حیاط پشتی رفته بود تو

گفتم دستگاه  تنفسی داره

گفت: نه !

سریع یه دستگاه تنفسی از تو ماشین برداشتم و ازروی دیوار دادم به رضا

اما خوشبختانه چون پشت به باد بود دود به طرفش نمی اومد

بعد خودمم یه کاپشن حریق از حمید - راننده - گرفتم ویه دستگاه تنفسی زدم از طرف دیگه وارد شدم و مشغول خاموش کردن آتیش شدم

دود وحشتناکی داشت طوری که هیچ چی معلوم نبود

جایی رو که برای انبار استفاده کرده بودن یه ساختمان مسکونی نیمه تموم بود

خلاصه تا موقع بچه های استگاه یک هم کمکی رسیدند و من کارو به اونا سپردم

اما چند تا عکس برای سایت سازمان گرفتم که می بینین

در برگشت با ماشین صدا و سیما که برای تهیه گزارش اومده بود برگشتم.

اینم از ورزش دوچرخه سواری روز جمعه



عکس آخری از دوست عزیزم رضا داروغه است


نظرات 3 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 http://safety-iran.blogfa.com

سلام دوست گرامی. خوشحالم که یک وبلاگ تخصصی دیگه در مورد آتش نشانی پیدا کردم. راستی شنیدم که آتش نشانی نیشابور خیلی پیشرفت داشته. امیدوارم همیشه شاد باشید.

موسسه پیشگامان آموزش سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:44 http://httpp//www.pishgaman.amuzesh.blogsky.com

سلام
این آتش نشانان همه حس کنجکاوی دارن
بوی دود رو نسبت به بقیه بهتر تشخیص میدن :)

ابوالفضل چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 http://www.mardankhatar.blogsky.com

سلام مهدی جان امیدوارم که خوب باشی اینم از احوالات کم و کاستیهای سازمانه آخه مگه میشه یه ماشین حریق با یه مامور اعزام شه حالا اگه شما نبودی و خدای ناکرده برای رضا اتفاقی میفتاد تا رسیدن نیروهای کمکی چه کاری باید میشد البته خودتم میدونی این ضعف سازمان نیس و ایراد از بالا دستیاس

سلام آقا ابوالفضل
کمبود نیرو یه چیزیه که متاسفانه همیشه دامنگیر سازمان های آتش نشانی بوده
امیدواریم این مشکل بالاخره یه روزی تو همه آتش نشانی ها حل بشه
رفتن یه راننده و یه مامور با یه ماشین به حریق واقعا کار مشکلیه
چون حادثه هیچ وقت خبر نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد